Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 22 Mac 2011

Main buah dadu


Sambil melayan mata yang mula semakin malap..buka Tv kabel berbayar..pilih pilih Chanel.. tengok ada pula filem barat....nampak macam sedap saja filem ini..

Tu dia filem Jumanji.. lakonan Robin William..kisah bermain buah dadu..kira nya macam bermain dam ular..

'' Aboh..ada ke logik dalam rumah ada buaya ''..kata Aina..

'' Ada sebab dia orang main games berhantu tu ''..jawab Bapa Aina..

'' Patut lah cerita ni banyak adengan yang mengarut ngarut ''..kata Aina..



Aina masuk ke dalam bilik lantas membawa papan dam ular..

'' Meh Aboh kita main dam ular..mana tau kot kot dapat kejadian macam Jumanji tu ''..kata Aina..

'' Haah..Aina jangan nak buat ngarut ''..kata Bapa Aina yang masih tekun memandang skrin tv..

*** Mainan kome masa dahulu ni..

9 Merujuk kepada perkara diatas :

sahromnasrudin 22 Mac 2011 9:22 PG  

kiter main dam haji la..insaf cikit hahahahaha

::FAIZ FARISH:: 22 Mac 2011 10:04 PG  

main guli je... hehehehehe

cemomoi 22 Mac 2011 10:41 PG  

dam gergasi baru best... nampok kale orang nok nipu

akuanakpahang 22 Mac 2011 10:44 PG  

Tak tahan kalau kena makan dek ulor :(

Zura 22 Mac 2011 10:57 PG  

suke tgk cite jumanji dulu...takut kalau jd cm tue...

eelobor 22 Mac 2011 11:03 PG  

teringat lak pada games zaman budak2 dulu...kenangan sungguh

p/s: tuan sahrom nak main dam aji terbang ker aji biasa jer? huhuhuh

redza 22 Mac 2011 11:32 PG  

hoh best tu main dam ula

Sharinginfoz 22 Mac 2011 11:57 PG  

not bad citer jumanji ni

Fairus Bin Mamat 22 Mac 2011 12:03 PTG  

CERITA JUMANJI BEST.. MAIN DAM ULAR PON BEST.. :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP