Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 6 Jun 2011

Klip Video marilah menari arahan encik Gambit

* KONTROVERSI...klip video Marilah Menari yang mencetuskan kontroversi

Gambit selamba


KUALA LUMPUR: “Saya tidak rasa klip video yang saya hasilkan itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium...malah video itu sebenarnya untuk pasaran Amerika Syarikat bukannya untuk pasaran tempatan,” kata pelakon dan pengarah klip video Marilah Menari, Gambit Saifullah, 26, yang kecewa selepas banyak pihak menyalahkannya kerana dikatakan menghasilkan klip video berbaur seks.

Gambit ketika dihubungi semalam, menafikan dakwaan bahawa klip video nyanyian Prema Yin dan dibintangi Shahz Jaszle itu tidak bermoral dan mengghairahkan.

Dia yang diminta penjelasan mengenai lakonan video klip itu lantas memberikan alasan video terbabit mengisahkan kehidupan sepasang suami isteri yang mengalami keruntuhan rumah tangga apabila masing-masing mempertahankan ego sendiri sebelum hubungan itu dibaiki semula.

“Saya berniat baik kerana kandungan video itu sebenarnya memaparkan kehidupan suami isteri yang berhadapan krisis rumah tangga malah tidak berniat langsung menayangkan adegan lucah atau seks.

“Bagi saya video itu tidak salah, lagi pun ianya dimuatkan dalam You Tube untuk pasaran Amerika..terpulanglah kepada masyarakat di negara ini untuk menilai sama ada menerimanya atau tidak,” katanya.




13 Merujuk kepada perkara diatas :

Ash Shikano 6 Jun 2011 1:25 PTG  

buat malu mlaysia je...

farhana_aziz 7 Jun 2011 2:03 PTG  

semoga Allah bukakan pintu taubat untuknya..aminn~

Tanpa Nama ,  7 Jun 2011 8:36 PTG  

betul-betul....memalukan jee...ish2

Tanpa Nama ,  8 Jun 2011 8:26 PG  

Video klip yang direka khas bahawa kononnya rakyat malaysia dah dirasuk budayanya dengan budaya amarika. Itukah metalamatnya? HANCUR....

Hisyam Muhibah 10 Jun 2011 8:10 PG  

mengikut bulat2 budaya barat.

adikacu 14 Jun 2011 2:06 PTG  

utk pasaran amareka.. patut buat aksi2 mcm tu.

Tanpa Nama ,  21 Jun 2011 1:27 PG  

ok lah 2

Tanpa Nama ,  21 Julai 2011 11:11 PG  

..harap2 abg gambit & shahz jaszle tak buat lagi video mcm ni..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP