Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 11 Mac 2011

Senarai orang orang paling kaya di dunia


Taikun telekomunikasi Mexico, Carlos Slim kekal menjadi manusia paling kaya di dunia dengan anggaran kekayaannya mencecah AS$74 bilion (RM224.7 bilion), lapor majalah Forbes kelmarin.

Bilionair berusia 71 tahun itu mengetepikan pengasas bersama Microsoft, Bill Gates yang menduduki tempat kedua dengan kekayaan berjumlah AS$56 bilion (RM170 bilion).



Senarai orang orang kaya di dunia * sumber ( siNi )







* Pengasas Facebook, Mark Zuckerberg berada di tempat ke-52 dengan kekayaan dianggarkan berjumlah AS$13.5 bilion (RM40.9 bilion)..

*** Bila mau kaya?.. ( kaya budi bahasa jer ..eheh ! )



16 Merujuk kepada perkara diatas :

eelobor 11 Mac 2011 1:06 PTG  

kawan cuma "kaya bual" jer....

a kl citizen 11 Mac 2011 1:31 PTG  

masamnya muka orang terkaya tu...

ahsfantasy24 11 Mac 2011 1:33 PTG  

budi bahasa budaya kita :)

Mr.FaDiR 11 Mac 2011 2:28 PTG  

kalau org mcm dia ni duk kat malaysia mesti kerajaan kita kaya..banyok dapat cukai pendapatan...kalau dia bayar zakat lagi lah bagus nyer...ramai anak2 yatim akan dapat manfaat nyer....

Siti Hajar Masri 11 Mac 2011 2:35 PTG  

x pelah..kita kaya budi bahasa je..:)

redza 11 Mac 2011 2:39 PTG  

7 keturunan pon xabih duit tu

::NelyLeyana:: 11 Mac 2011 2:58 PTG  

biar kaya ngan budi bahasa

adamfaiz 11 Mac 2011 3:12 PTG  

Kaya pun mesti ade bab yang dia miskin.. (nak nyedapkan hati..) hehehe..

Nerzhul 11 Mac 2011 5:38 PTG  

mintok mintok kita kaya di akhirat nanti...huhuhu

zaty luvlianncezzz 11 Mac 2011 5:55 PTG  

kaya budi bahasa pn ok.hehe

i tag u join GA

jum2

CekWa 11 Mac 2011 6:56 PTG  

bior la kita kaya dgn hati budi je ....!!!

Cikgu Jang .. 11 Mac 2011 7:29 PTG  

x kayepun x pe, janji ati senang
( ayat org takde duit) hehehe

akuanakpahang 11 Mac 2011 8:15 PTG  

sedak ngat jadi org kaya yak... :)

Tanpa Nama ,  29 Januari 2012 1:31 PG  

idup ngan seadanye...biar sederhana hati pun mulia...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP